Friday, June 4, 2010

NEGARAWAN TUN DR MAHATHIR.............



Bagi aku Tun bolehla diibaratkan sebagai AYAHANDA yang terhebat dalam abad ni......terus terang aku aku cakap, aku memang mengagumi TUN serta menjadikan TUN sebagai idola aku....pandangan, perancangan masa depan, matlamat memang cukup hebat........sebagai contoh, PERDANA GLOBAL PEACE ORGANIZATION (PGPO) adalah satu langkah yang cukup baik untuk membantu mangsa2 kekejaman akibat perang.....yang terbaru berkaitan dengan penghantaran bekalan bantuan ke Palestin yang mendapat tentangan hebat dari Israel......semangat TUN sebenarnya telah meresapi ke dalam jiwa sukarelawan ini....mereka sanggup bergadai nyawa untuk masyarakat Palestin yang ditindas ISRAEL JAHANAM........aku hanya mampu berdoa dan mencuba untuk menjadi seperti mereka ini sekiranya diberi peluang.....aku cukup kagum dengan semangat mereka ini....mudah2an ALLAH S.W.T akan memakbulkan doa aku untuk menjadi salah seorang sukarelawan untuk membantu masyarakat Islam yang lain.......ini saja yang mampu aku lakukan untuk masyarakat seagama dengan aku............AYUHLAH rakan2.....jangan kita hanya pentingkan diri sendiri....dah tiba masa untuk kita menyumbangkan tenaga kita untuk membantu masyarakat seagama kita yang ditindas.....inilah peluang kita untuk memulakan sesuatu yang satu ketika dulu agak mustahil.................

No comments:

Post a Comment

Bookmark and Share